28.12.2015

Mitä pukki toi?

Joulu tuli ja meni. Viettettiin sitä perinteikkäästi isovanhempien luona, syöden paljon ja elokuvia katsellen. Sain joululahjaksi paljon kaikkea kivaa ja kaikki vaikuttivat myös siltä, että pitivät lahjoista joita heille annoin. :-) Mulla on vielä pari lahjaa saamatta, mutta ajattelin kuitenkin tulla jo esittelemään teille mun saamani joululahjat. Mun päälahjani oli se Maltan reissu, joten en odottanut saavani mitenkään hirveästi lahjoja, mutta toisin kävi! Olenkin näköjään ollut kiltisti tänä vuonna ;-)


Mitäs kaikkea te ollette saaneet lahjaksi?

Janica

4 kommenttia:

  1. Saitpa sä ihania lahjoja! Noi Yves Rocherin suihkusaippuat ja käsivoiteet tuoksuu niin ihanalta, itselläkin on juuri tuota joulusarjaa ❤
    Mukavaa loppuvuotta :-)

    http://minttusblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kyllä itsekkin hyvin tyytyväinen :-) Joo ehdin niitä vähän jo haistella ja tuoksuu kyllä tosi hyvältä ❤ Ja kiitos samoin!

      Poista
  2. Voi vitsit saitpa kivoja joululahjoja ♥ Nuo Geisha suklaat on niin hyviä :3

    fashionsituation.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, Geishan tummasuklaa onkin mun ihan lempparia! ♥ Kiitos ja kiva kun kommentoit :-)

      Poista