12.6.2015

Suomenlinna

Mä en oo varmaan vielä ees kertonu teille, että mitä kesätöitä mulla on! Toimin siis lapsenvahtina yhdelle perheelle noin viisi viikkoa tästä alkukesästä ja hauskaa on ollut. :-) Eilenkin "työpäivä" meni siihen kun käytiin Suomenlinnassa. Oli tosi ihana päivä ja sääkin suosi  meitä. Nappasinkin sinne kameran mukaan ja räpsin sieltä vähäsen kuvia, joita nyt päätin tulla kansanne jakaa.

  Mitäs tykkäätte? Ja musta ois myös kiva kuulla, että mitä kesätöitä te ootte saanut? :-)

Janica

4 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia! :) työs vaikuttaa rennolta, oon itse kesätöissä lastentarhalla ja oon tykänny siitä kovasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Rentoa se onkin! Lastentarhaan ois itekki kiva joskus päästä kesätöihin :-D

      Poista
  2. Ihanan kesäisiä ja raikkaita kuvia! <3 Sun kesätyö kuulostaa ihan unelmalta! Itse oon töissä hautausmaalla. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Julia! ♥ Nooh ei se nyt ihan aina kuiteskaan oo mitään ruusuilla tanssimista :'-D.. Ajaa! Varmaa sielki ihan rentoo ja kiva ku saat varmaa olla paljon ulkosalla :-)

      Poista