7.12.2014

#7 - My wishlist

Tämä päivä menee koulu juttuihin joten en ehtinyt alkaa väsäämään isoa postausta. Päätinkin sitten tehdä kollaasin siitä mitä minä toivon joululahjaksi! Mutta oon kyllä kans sellanen ihminen että mulle on helppo ostaa lahjoja koska tykkään kaikesta.. :-D


Untitled #2


1. Uusi kamera runko - Nikon D5300
2. Go pro camera
3. Matkoja/Lentolippuja
4. Rahaa
5.Kamerajalusta
6. Mekkoja ei voi koskaan olla liikaa!
7. Uusi treenilaukku
8. Neuleita (Esim. tämä yksilö löytyy Hm:ästä)
9. Sims4
10. Uusia pipoja, hanskoja, kaulahuiveja, ym.. Mieluiten oranssin tai armeija vihreen värisiä

Tässä oli nytten vähän esimerkkejä siitä mitä minä toivoisin joululahjaksi. Vaikkakin mun mielestä onkin paljon hauskempaa ostella niitä muille ihmisille. Oonkin jo hyvissä ajoin aloittanut siinä! :-)

Mitäs te toivotte joululahjaksi?

Janica

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti