28.6.2014

Make love not war


Tää viikko on mennyt aika pitkälti sairastellessa mutta alan vihdoinkin olemaan terveempi. Mä tuun oikeesti ihan hulluksi kun joudun olemaan liian kauan kotona tekemättä mitään. Oon nimittäin aina liikkeessä ja toi kotona kököttely ei todellakaan sovi mulle. Arkisinkin olen mielummin koulussa. Näin kesälomalla se on kyllä vaan vielä kurjempaa!


Olen viimeaikoia ollut jostain syystä paljon Thelman kanssa. Ollaan eksytty Käpylässä, pidetty sleepover, käyty tuunaamassa omat Magnum jäätelöt, nähty Non-stop elokuvissa ja vaikka mitä! Hauskaa on ollut. 


Eilen oli kans isot kekkerit, nimittäin Miman ja Abben 18-vuotis synttäri juhlat. Paikan päällä oli sellaiset mukavat 300 henkeä ja melkein pelkästään suomenruosalaisia :-D.


Tänään osallistuttiin Roxyn kanssa Pride kulkueeseen. Ihmisiä oli ihan valtava määrä (20 000) ja ilmapiiri ihan mahtava. Ihmisiä oli ihan laidasta laitaan ja kaikki oli iloisin mielin mukana. Marssittiin siis siellä tasa-arvoisuuden ja rakkauden edestä. Mielestäni kaikilla pitäisi olla samat oikeudet, seksualisuudestaan riippumatta. 


Janica

4 kommenttia: