17.4.2014

This and that

Taas vierähtänyt tovi siitä kun viimeksi kerroin kuulumiset! Elikkä mulle kuuluu siis ihan hyvää. Meillä alkoi jo tänään pääsiäisloma koska vietetiin keskiviikko-ilta koululla, katsellen elokuvia, joka on jokavuotinen perinne koulussamme. Siinä keskiyön aikoihin päästiinkin sitten lähtemään ja päätettiin pienellä tyttöporukalla vietää yö Thelmalla. Siinä menikin sitten parisen tuntia vain rupatellessa, dippailen kasviksia. Aamulla meillä olikin sitten aivan ihanaa aamupalaa kun tehtiin banaanilättyjä, jotka oli kaiken kukkuraksi vielä terveellisiä, nam! Keskiiviikkona kävin myös kehoanalyysissa ja olen hyvinkin tyytyväinen tuloksiini! :-)


Olen käynyt tässä viimeaikoina myös kahdesti elokuvissa. Viime viikon Torstaina oltiin tupla-treffeillä Seban ja Karinin kanssa katsomassa Miyasakin viimeinen elokuva, Tuuli Nousee ja Sunnuntaina nähtiin Lauran kanssa Rio2. Pidin kyllä molemmista elokuvista!


Käytiin viimeperjantaina myös Kampissa syömässä kiinalaisessa ravintolassa ja ai että oli hyvää pitkästä aikaan. Vielä parempaa siitä teki mahtava seura. Amarillossakin tuli juhlittua viime Lauantaina hyvien ystävien seurassa ja oli todella hauskaa!


Niin ja hei yks huikee juttu vielä! Minä ja Emppu varattiin maanantaina matka Ibizaan!! Minne oltaisiin lähdössa Elokuussa. Olen niin innoissani ja hyvinkin jännittynyt että miten me tullaan pysymään hengissä :-D. Ibiza kun ei ole rauhallisuudestaan kuuluisa...

Janica

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti